U prvom dijelu objasnili smo zašto je za vlasnike fitness centara važno istovremeno privlačiti nove i zadržavati postojeće članove. Također, tamo smo dali nekoliko ideja za privlačanje novih članova. Ako niste do sada, pročitajte tekst ovdje.
U ovom tekstu preći ćemo na drugi faktor: zadržavanje postojećih članova. Da ne duljimo, ovo su najbolje ideje na koje smo naišli u istraživanju.
Uključite ih u zajednicu
Kao i u bilo kojem drugom poslu, važno je stvoriti određenu vezu između potrošača i pružatelja usluge. U praksi, to znači da potrošač treba imati jasan razlog zašto svoj novac troš kod vas, a ne negdje drugdje. Zato se morate po nečemu razlikovati od drugih, morate ponuditi nešto što drugdje ne može dobiti, koliko god platio.
Da bi ste to ostvarili, vaš fitness centar treba biti mjesto gdje se ljudi druže, a ne mjesto gdje navrate na sat-dva da odrade trening. Sprave su dostupne u svakom fitness centru, a uglavnom se ne razlikuju od jednog od drugog. Atmosfera i ljudi, s druge strane, mogu se drastično razlikovati. Pobrinite se da svakog novog člana uključite u “ekipu” kako bi vas idući mjesec ponovno odabrao. Ne zato što ste mu dali popust, nego zato što se tu dobro osjeća.
Pratite i potičite napredak
Člana koji dolazi određeno vrijeme možete pitati kako mu ide i reći da samo tako nastavi – to je uobičajen način praćenja napretka. Ako želite isprobati nešto drugačije, možete zabilježiti kilažu prilikom učlanjivanja i kilažu koju član želi doseći. Kada postigne tu kilažu, možete mu dati popust na članarinu ili suplemente. Time ga potičete da nastavi trenirati i postavi si nove ciljeve. To je odličan primjer loyalty programa, o kojima smo ranije pisali na našem blogu.
Ponudite ostale usluge
Za nuđenje ostalih usluga postoje dva povoda: prvi je nezadovoljstvo postojećom uslugom (reaktivni), a drugi je dodatna prodaja uz razne poticaje (proaktivni.)
Reaktivno je moguće ponuditi ostale usluge ukoliko na neki način pratite zadovoljstvo članova, bilo neposredno, usmenim kontaktom, ili preko ankete. Na primjer, člana koji izrazi nezadovoljstvo grupnim treninzima možete ponuditi individualnim. Proaktivno možete nuditi u bilo kojem trenutku, s tim da su sve kombinacije moguće i poželjne. Od saune do suplemenata, svaki dodatni proizvod ili usluga za vas su novi izvor prihoda, tako da za postojeće članove možete imati posebne cijene.
Držite korak s vremenom (i konkurencijom)
Oprema nije ključan faktor u odabiru fitness centra ako je ponuda svih centara ujednačena. Međutim, ukoliko vaš fitness centar zaostaje za drugima, riskirate odlazak članova kojima je ona važna. Zato se isplati uložiti, prije svega, u sprave za vježbanje, ali osim toga i u svu dodatnu opremu. Na primjer, u samopslužne terminale, barijere prolaza i ormariće s digitalnom bravom – oni omogućavaju, zajedno s RFID članskim karticama, da centar radi 24/7. Tako ćete oduševiti i najzahtjevnije članove.
Koristite email i društvene mreže
Kada prikupite podatke članova, uključujući njihove email adrese, zamolite ih dvije stvari. Prvo, da vam daju privolu na slanje promotivnih poruka na email. Drugo, da vas prate na društvenim mrežama. Pomoću ta dva kanala možete komunicirati s članovima, obavještavati o novostima i poticati na interakciju s vama i s drugim članovima kluba.
***
Ako vas zanima kako 1klik može pomoći da uredite vaš fitness centar po suvremenim standardima, pogledajte izvještaj s instalacije u Splitu. Za sva pitanja i prijedloge stojimo na raspolaganju.