Poklon kartice u jednu ruku imaju istu svrhu kao loyalty kartice – povećanje prodaje – ali po ostalim osobinama se uvelike razlikuju.

Naime, kod loyalty kartice važan je identitet vlasnika, dok je kod poklon kartice bitna samo njezina vrijednost. Trgovci obično nude više vrsta kartica s različitom vrijednošću, a jednom kupljena kartica može nebrojeno puta promijeniti vlasnika. Osim toga, nju je moguće pokloniti i zaposlenicima, te poslovnim partnerima.

O nastavku teksta dat ćemo nekoliko korisnih savjeta za uvođenje poklon kartice u maloprodajnu ponudu vaše tvrtke.

 

Možete ih koristiti čime god se bavili

Bez obzira na to prodajete li proizvode ili usluge, poklon kartice mogu biti odličan dodatak vašoj ponudi. Možda se na prvu doima kao da su poklon kartice dobre samo za prodaju proizvoda, ali je istina ipak suprotno od toga. Poklon kartice imaju više smisla kod prodaje usluga. Naime, ako želite nekome pokloniti masažu, popravak zuba, frizuru itd., poklon kartica omogućava da uslugu platite unaprijed i predate ju slavljeniku ili slavljenici. Može se reći da poklon kartica usluge pretvara u proizvode koje možete zapakirati i pokloniti.

 

Olakšajte kupnju

Kod uvođenja noviteta u ponudu, najbolje je držati se pravila: što jednostavnije, to bolje. Ako je kupnja poklon kartice složena, na primjer ako zahtjeva ispunjavanje formulara ili su ograničeni načini plaćanja, većina kupaca neće se htjeti zamarati. Radije će obaviti kupnju na način koji im je lakši i na koji su navikli. A to može značiti – kod vaše konkurencije. Zato kupnja poklon kartice mora biti jednostavna (najmanje) kao kupovina ostalih artikala iz ponude. To podrazumijeva i da njihov položaj u poslovnici ili na web stranici mora biti istaknut kako bi ih kupci uopće mogli vidjeti i uzeti u obzir.

 

Proširite glas

Sve što napravite u vezi poklon kartica neće imati bitan učinak na vašu prodaju ako ne uložite znatan trud i u njihovu promociju. To ne znači da morate uložiti velik novac. Dovoljno je malo mašte, mobitel za snimanje fotografija i videa, te profil na društvenim mrežama. Napravite sadržaj koji će korisnicima biti zanimljiv i za ulaganje od par stotina kuna možete proširiti glas o poklon karticama stotinama tisuća ljudi iz vašeg grada ili cijele države.

 

Potaknite kupnju

Nakon što ste izradili poklon kartice, postavili ih na istaknuto mjesto u poslovnici, te oglasili njihovo postojanje na društvenim mrežama, bilo bi dobro “zakuhati” njihovu prodaju dodatnim pogodnostima za prve kupce. To mogu biti akcije poput 1+1, 2+1 ili besplatna poklon kartica za sve koji potroše veći iznos.

 

Potaknite zaposlenike na prodaju

Ovo je još jedna lekcija koju su uspješne tvrtke davno savladale. Poticanje zaposlenika na prodaju novčanim bonusima i drugim načinima stimulacije ne stvara nikakve fiksne troškove, jer nagradu dobivaju tek nakon ostvarene prodaje. Ako je uz to prodaja poklon kartica jednostavna za prodavače kao i za kupce, bez popunjavanja formulara i sličnog, vaši djelatnici imati dobre razloge da ih ponude kupcima na blagajni prilikom naplate ili pružanja informacija.

***

Ako razmišljate o uvođenju poklon kartica u vaše poslovanje, 1klik može vam ponuditi svu potrebnu opremu:

Naši stručnjaci pomoći će vam u korištenju opreme, a ideje za dizajn i promociju poklon kartica možete pronaći ovdje.

 

Povezani proizvodi