U prva dva teksta o loyalty programima predstavili smo različite vrste programa i savjete za uvođenje bilo koje vrste u vlastito poslovanje. Najvažnije je da loyalty programi trebaju nuditi nešto više od puke transakcije, ali da pri tome ostanu jednostavni za korištenje. S obzirom na to da nije jednostavno postići dobru ravnotežu pri ispunjavanju tih dvaju zahtjeva, u trećem, posljednjem tekstu predstavit ćemo nekoliko uspješnih svjetskih primjera, koji mogu poslužiti kao inspiracija za vaš program.

 

Designer Shoe Warehouse

Ovaj loyalty program ističe se po pametnoj upotrebi email marketinga. Program pripada u onu vrstu koja se najteže održava: u zamjenu za potrošnju, članovi dobivaju popuste na buduću kupnju. Kako bi održali vjernost članova, čak i ako su oni “lovci na popuste”, iz DSW-a im šalju redovite obavijesti o bodovima koje trenutno imaju, o nagradama na koje trenutno imaju pravo i o novcu koji su uštedjeli do sada kao članovi njihovog loyalty kluba.

 

Sephora Beauty Insider

Posebnost Beauty Insider programa koji provodi Sephora je u tome što kupci mogu birati kako će iskoristiti prikupljene bodove. Oni ih mogu zamijeniti za obične popuste, ali i za ekskluzivne proizvode koji ostalim kupcima nisu dostupni, ili za priručnike o ljepoti. Inovativna narav programa razlog je zašto on broji 17 milijuna članova i donosi više od 80% ukupnih prihoda.

 

Tarte <3 Rewards

Loyalty program koji provodi trgovina kozmetike Tarte odličan je primjer kako nagradama možemo potaknuti bilo koje ponašanje potrošača, a ne samo potrošnju. Naime, oni članove nagrađuju za promociju brenda na društvenim mreža, za fotografiranje selfija s nekim od njihovih proizvoda, za pisanje recenzija itd.

 

TOMS One for One

Ovo je vjerojatno najoriginalniji program na cijeloj listi. On naime ne uključuje nikakvu nagradu za kupce, nego im omogućava da prilikom kupovine odaberu humanitarnu svrhu kojoj žele donirati. One for One se odnosi na mogućnost doniranja jednog para cipela za svaki par koji kupac plati. Kupaca također može odabrati da dio profita koji TOMS ostvari od njegove kupovine bude doniran društvu za zaštitu životinja, za kupnju pitke vode u Africi, ili za neku sličnu humanitarnu svrhu.

 

Plenti Rewards

Ovdje je riječ o programu American Expressa koji omogućuje kupcima da bodove dobiju prilikom kupnje kod različitih partnera. Osim što bodove mogu skupljati na više mjesta, kupci ih mogu tako i zamijeniti za nagrade, popuste itd. American Express zbog svoje pristupnosti ima prednost prilikom uvođenja ovakvog programa, međutim to ne znači da manje tvrtke ne mogu napraviti nešto slično. Nekoliko tvrtki u jednom kvartu mogu napraviti zajednički program koji omogućava kupcima da zamjene, na primjer, bodove dobivene kod automehaničara za popust u praonici rublja.

 

Predlošci za loyalty kartice

Za kraj, nakon inspiracije za osmišljavanje loyalty programa, donosimo i predloške za izradu loyalty kartica. Takve predloške moguće je otisnuti na kartice pomoću posebnog printera, dostupnog u našoj ponudi uz ostalu kartičnu opremu.

Predloške možete pronaći ovdje. Ako vas zanimaju razne mogućnosti izrade loyalty kartica, obratite nam se i recite kakve su vam želje i mogućnosti, a mi ćemo izraditi ponudu prilagođenu tome.