Vrhunski opremeljen centar AEROfitness SPARTA Gym nas je kontaktiro u želji da svojim članovima i zaposlenicima olakša poslovanje te da u isto vrijeme ima nadzor i kontrolu nad cjelokupnim prometom.

Za iznimno velik promet klijenata i non-stop buzz atmosferu nije bilo lako najpovoljnije riješiti zahtijeve, a da nešto od poslovanja ne pati. Na taj izazov smo odgovorili ponudom cjelokupnog sustava eCheck zajedno s barijerom prolaza. Vlasnik, gospodin Zdravko Zebec nas je saslušao i pristao na testiranje sustava i instalaciju. Kada je posao obavljen krenulo je testiranje sustava, a vijest o novom, suvremenom sustavu brzo se proširila u branši. Najviše zbog barijere prolaza koja izgleda vrlo profesionalno na samom ulazu u klub. To je dio koji su klijenti odmah primijetili.
Tako su krenuli i daljnji upiti, a najviše među korporativnim klijentima koji sudjeluju u zdravlju i podizanju svjesnosti o zdravlju svojih djelatnika uplaćujući djelatnicima redovno treniranje.
Kako nam je rekao gospodin Zebec, veliki uspjeh njegov klub je svakako već u prednosti, osim pojavnosti, tu je i sigurnost koju klijentima pruža barijera prolaza. Također je naglasio da je vrlo zadovoljan što se radi o sustavu koji ima mogućnost transparentno voditi sve potrebne parametre važne za uspješno poslovanje fitness centra te da se u jednom programskom paketu ( platformi, op. ur) nalazi zaista sve i više što jednom velikom i suvremenom klubu treba za poslovanje, a po jedinstvenoj cijeni.

Prema riječima gospodina Zebeca, sada klijent po isteku članarine može ući u fitness centar isključivo uz produživanje članarine. Što daje odličnu priliku kontroli troškova i znatno olakšava rad osoblju na recepciji te smanjuje mogućnost pogrešaka pri plaćanju. Ovime se dobivaju dani koji na godišnjoj razini mogu biti značajna stavka kako nam je pojasnio g. Zebec.

Također se automatskim i transparentnim vođenjem i produživanjem članstva uz racionalniju raspodjelu zaposlenika i zadataka povećao broj radnih sati fitness centra.
Ono što eCheck sustav donio, kako dalje objašnjava g. Zebec, jest brz, jednostavn i pregledan način izvještavanja pa se s njime tvrtkama može pružiti ažuran izvještaj korištenja usluge koje plaćaju svojim djelatnicima.

Nastavno na izvještavanje tu je i statistika bitna za poslovanje, ubrzanje rada recepcije. Kako smo naglasili, a u praksi i proveli u AEROfitness SPARTA Gym, prednost pred konkurentnim sustavima na našem tržištu jest mogućnost brze implementacije svih ideja u eChek sustav, a za klijente to znači stabilna i pouzdana automatizacija gotovo svih procesa, postojećih i budućih.
Automatizacija dolazi do izražaja, kako naglašava g. Zebec, kada se kombinacijom barijere prolaza i eCheck sustavom kontrolira prolaz tako da, po uplati članarine, klijent kroz barijere prolazi bez obzira ima li na recepciji osoblja ili ne. Što je znatno olakšalo vremensku raspodjelu zadataka osoblju.
Kako zaključuje g. Zebec, AEROfitness SPARTA Gym već bilježi pozitivne rekacije korisnika jer vide sustav u koji se neprestano ulaže kako bi prije svega njima bilo bolje.
Ono što smo naglasili prije naše implementacije eCheck sustava i bareijere prolaza u AEROfitness SPARTA Gym eChek je sustav omogućava da se posve približite klijentu i njegovim zahtjevima uz najveću moguću diskreciju.

Drago nam je da smo uspjeli na zadovoljstvo našeg klijenta i njegovih klijenata na tržište izaći sa stabilnim, kvalitenim i sigurnim sustavom primjerene cijene vodeći računa o svim tržišnim uvijetima.